[mayor-lista] [mayor-support] ismét az osztályozó vizsga

Hegedüs András hegedusan at gmail.com
2012. Jan. 18., Sze, 10:03:18 CET

2012/1/18 "Szentpáli István Kereskedelmi és Vendéglátó Szakközépiskola és
Szakiskola (Vass Gergely)" <info at ker-misk.sulinet.hu>

> [...]
> vizsgáról, ezért mi már december elején felmérjük kik azok a tanulók,
> akiket nem fognak tudni lezárni félévkor (hiányzás, kevés jegy,
> magántanuló, stb.).
> Levelet küldünk minden tanulónak a vizsga időpontjáról,  (jellemzően
> január eleje), ennek ellenére nagyon kevés gyerek jelenik meg az
> osztályozón. Nekem voltak vitáim a vezetőkkel ezzel kapcsolatban. Az én
> álláspontom szerint ha valaki nem osztályozható hiányzások miatt, akkor
> évismétlő (11/1994 NKM rendelet 20§, 6.d,), ilyet viszont félévkor csak
> speciális esetben mondhatunk ki (ha eléri az órák 30%-t).

ez így nem igaz:  Ha a tanuló mulasztásainak száma már az első félév végére
meghaladja a meghatározott mértéket, és emiatt teljesítménye érdemjeggyel
nem volt minősíthető, félévkor osztályozóvizsgát kell tennie.

--
András
--------- következő rész ---------